Mám Shop 2000, jaké změny mne čekají?

Změnou bude moderní řídící systém EuroShop a výhody, které pro provoz ČS poskytuje. Cílem je provádět co nejméně zásahů do stávajícího vybavení ČS. Případná doporučení se stanovují podle individuálního stavu každé čerpací stanice. Vždy se snažíme využít maximum hardwaru, které je na ČS k dispozici.

Je použití Back office web klienta z mobilního telefonu nebo tabletu bezpečné?

Ano, standartní podmínkou je použití bezpečných přihlašovacích údajů a hesla. Samozřejmostí by mělo být antivirové zabezpečení přístroje.

Pomůžete mi např. s chybnou transakcí i v noci?

Naše kompetenční centrum je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zkušení technici vám rádi pomohou a poradí. Díky vzdálenému přístupu na počítače ČS začínají řešit každé hlášení okamžitě. Rozsah servisních služeb a podpory je rozdělen do několika úrovní a sami si vyberete takovou, která vám bude nejvíce vyhovovat.

Co pro mě bude znamenat zavedení EET?

Díky zkušenostem z fiskálních zemí jako je Slovensko, Maďarsko, Slovinsko a Srbsko není pro nás EET ničím novým a aplikace pro její integraci bude distribuována jako upgrade softwaru. Všem uživatelům garantujeme plnou legislativní podporu.

Jaké počítače potřebuji?

Součástí dodávky řídícího systému je i dodávka potřebného hardwaru. Veškerý hardware prochází testy, abychom mohli zaručit jeho kompatibilitu a spolehlivost. V případě již vybavené čerpací stanice se vždy snažíme využít maximum stávajícího hardwaru.

Jak dlouho trvá dodání řídícího systému na čerpací stanici?

Instalaci řídícího systému je nejlepší plánovat v dostatečném předstihu. Standardní dodací lhůtou jsou tři až čtyři týdny od objednání. Důvodem je kompletní příprava hardwaru, konfigurace softwaru a uživatelské školení pro vedení čerpací stanice a její obsluhu. Samotná instalace je uskutečněna v rámci jednoho dne.

Kolik času si mám vyhradit na uživatelské školení?

Délka zaškolení je vždy závislá na rozsahu používaných funkcí od dvou do třech dní pro vedení ČS a jeden den pro obsluhu. Praktické seznámení s řídícím systémem probíhá v našem školícím centru v Praze nebo Třebíči. Cílem je, aby nový uživatel EuroShopu byl na provoz čerpací stanice na 100% připraven.

Umí systém akceptovat slevové kupony jiných společností?

Ano, systém EuroShop vám umožní nejen vydávání a akceptaci vlastních kupónů, ale také akceptaci kupónů třetích stran. Sami si v systému EuroShop v jakém termínu a za jakých podmínek bude systém kupóny přijímat.

Akceptuje systém fakturační, bodové a slevové karty?

Systém EuroShop vám umožní vydávat zákazníkům fakturační, slevové i předplacené karty, které podpoří jejich věrnost k vaší čerpací stanici. Sami si určíte jaké podmínky a výhody zákazníkům nabídnete.

Mohu nastavovat speciální nabídky?

V systému EuroShop máte neomezené možnosti při vytváření zákaznických promoakcí. Kombinace produktů a služeb budou záležet jen na vás. Systém automaticky vyhodnotí splnění podmínek promoakce a automaticky udělí zvýhodněnou cenu nebo dárek pro zákazníka. Díky nastavení časové platnosti lze vytvářet dlouhodobé i krátkodobé promoakce včetně happy hours.

Jak bude možné motivovat zákazníky k opakované návštěvě?

Systém EuroShop také obsahuje integrovaný věrnostní systém, který umožňuje zákazníkům sbírání věrnostních bodů. V EuroShopu snadno nastavíte podmínky získávání bodů a způsoby odměňování zákazníků. Součástí jsou precizní kontrolní mechanismy, které zabraňují zneužívání věrnostního programu.

Jak řešíte změny legislativy?

Ve všech zemích, kde je systém Euroshop provozován, sledujeme připravované fiskální i další legislativní změny, které by se našich zákazníků mohly týkat. Veškeré upgrady a aktualizace jsou našim zákazníkům k dispozici v předstihu, aby byly splněny všechny legislativní požadavky.